9:00-17:00 / info@detailers.ee / (+372) 5306 2253
Korduma kippuvad küsimused
Siit lehelt leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui teil peale KKK-ga tutvumist on jätkuvalt küsimusi meie toodete või teenuste kohta siis võtke julgelt ühendust meie klienditoega. Kontaktid on leitavad siit!
Jõudis kohale tellimus aga osa asju puudu?
Võimalik, et tooted saadeti mitme pakiga ning teine pakk tuleb sellisel juhul mõne aja jooksul järgi. Täpsustamiseks võtke ühendust meie klienditoega!
Palju maksab transport?
Toodete transpordi maksumus sõltub toodete kaalust ja pakiarvust. Täpne hind on nähtaval ostukorvis.
Kas me oleme usaldusväärne e-pood?
Detailers.ee kuulub Detailers Baltic OÜ e-poe võrgustiku alla. Tänu sellele on e-pood turvaline, firma usaldusväärne ning võite kindel olla, et meilt ostes ei jää te oma rahast ilma.
Kiiresti mu kaup kohale jõuab?
Üldiselt detailers.ee e-poes täpne tarneaeg märgitud toote kirjelduses.
Kaugel on mu saadetis?
Kui tarneaeg on möödunud või tunnete lihtsalt huvi tellimuse staatusest siis võtke meiega julgelt ühendust aadressil info@detailers.ee või kiirete küsimuste korral helistage (+372) 53062253.
Saatsin e-maili, kuid pole veel vastust saanud?
E-mailidele vastame üldjuhul tööpäevadel esimesel võimalusel, kuid kiirete küsimuste korral on 24/7 klienditugi saadaval numbril (+372) 5306 2263.
Kas kaup on teil kohapeal olemas ja kas saaks järgi tulla?
Meie esinduses ei ole saadaval kõiki tooteid laotoodetena, kuid me saame väljastada kaupu kontorist, kui teil peaks olema selleks vajadust.
Tellitud toode ei sobi mulle?
Kasutamata toote Tagastamine on detailers.ee e-poes alati klientidele tasuta! Kui kaup teile mistahes põhjusel ei sobi siis palun täitke taganemisavaldus, mis on leitav siit!
Soovin üksikut toodet, kuid müügis on ainult komplekt.
Kui toode ei ole eraldi leitav meie e-poest siis sellisel juhul ongi tegu tootekomplektina ning meil ei ole võimalik neid üksikult tellida.