9:00-17:00 / info@detailers.ee / (+372) 5306 2253
Kui sul esines kaubaga probleeme või ei ole toode sobiv siis on meie e-poes võimalik tagastada kaup kuni 14 päeva jooksul.
Enne tagastamisavalduse saatmist veendu, et:
- Kauba pakend on avatud seda rikkumata (taassuletav pakend pole kahjustatud, rebitud vms)
- Kaup on komplektne s.t kauba pakend ja kõik detailid on alles.
- Kaubal puuduvad kasutamise jäljed.
- Kaubaks ei ole avatud pakendiga hügieeni- ega isikukaitsevahendid.
- Kui kauba puhul on tegu praagiga siis lisada kindlasti pildid ja jääda ootama edasisi juhendeid.
Kiiremaks taganemiseks võid saata ka klienditeenindus e-mailile järgmised andmed:
- Tellija nimi
- Tellimuse kuupäev
- Tellimuse number (sobib ka manusena ostuarve)
- Tootekood / SKU
- Tagastuse põhjus
Peale avalduse esitamist ja selle kohta kinnituse saamist palume klientidel tagastada kaup teiepoolt valitud viisil.
Taganemisavaldus tüüpvorm on leitav https://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2015/01/JM_m41_lisa1.pdf
Tagastada saab:
- Omniva, Smartposti või DPD pakiautomaati Tallinnas, Nurmenuku automaati – Tel. +372 5306 2253
- Kulleriga: Päevalille 8-4, Tallinn, 13517, Tel. +372 53062253
- Kontorisse: Päevalille 8-4, Tallinn, 13517. Avatud E-R 09:00-17:00
* Tagastamisega seonduvad kulud katab Ostja v.a juhul, kui on kokku lepitud teisiti.
Peale kauba üleandmist pakiautomaati või kullerile kindlasti saata meie e-mailile kinnitusleht/tšekk, et saaksime tagastusprotsessi alustada ning tagasikande võimalikult kiiresti tehtud.
Küsimuste korral pöörduge meie rõõmsameelse klienditeeninduse poole.