Kui sul esines kaubaga probleeme või ei ole toode sobiv siis on meie e-poes võimalik tagastada kaup kuni 14 päeva jooksul. 

Enne tagastamisavalduse saatmist veendu, et:

  • Kauba pakend on avatud seda rikkumata (taassuletav pakend pole kahjustatud, rebitud vms)
  • Kaup on komplektne s.t kauba pakend ja kõik detailid on alles.
  • Kaubal puuduvad kasutamise jäljed.
  • Kaubaks ei ole avatud pakendiga hügieeni- ega isikukaitsevahendid. 
  • Kui kauba puhul on tegu praagiga siis lisada kindlasti pildid ja jääda ootama edasisi juhendeid. 

Kiiremaks taganemiseks võid saata ka klienditeenindus e-mailile järgmised andmed:

  • Tellija nimi
  • Tellimuse kuupäev
  • Tellimuse number (sobib ka manusena ostuarve)
  • Tootekood / SKU
  • Tagastuse põhjus

Peale avalduse esitamist ja selle kohta kinnituse saamist palume klientidel tagastada kaup teiepoolt valitud viisil.
Taganemisavaldus tüüpvorm on leitav https://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2015/01/JM_m41_lisa1.pdf

Tagastada saab:

  • Omniva, Smartposti või DPD pakiautomaati Tallinnas, Nurmenuku automaati – Tel. +372 5306 2253
  • Kulleriga: Päevalille 8-4, Tallinn, 13517, Tel. +372 53062253
  • Kontorisse: Päevalille 8-4, Tallinn, 13517. Avatud E-R 09:00-17:00

* Tagastamisega seonduvad kulud katab Ostja v.a juhul, kui on kokku lepitud teisiti. 

Peale kauba üleandmist pakiautomaati või kullerile kindlasti saata meie e-mailile kinnitusleht/tšekk, et saaksime tagastusprotsessi alustada ning tagasikande võimalikult kiiresti tehtud. 

Küsimuste korral pöörduge meie rõõmsameelse klienditeeninduse poole. 

Ostukorv
Soovid
Viimati vaatasid...
Kategooria